Krasch vid datumavgränsning

Feedback tidningar forum Forum Buggar Krasch vid datumavgränsning

  • Detta ämne är tomt.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #94
    carl.larsson
    Medlem

    Jag gör en sökning, vill sen avgränsa med datum. Jag editerar årtal och klickar sedan i sökfältet eller på sök. Efter lite betänketid får jag en ”Någonting gick fel”. För ev. reproducerbarhet så är min sökning ”Sven Svensson” Rödbo~ och jag försökte avgränsa till 1900-12-31. Felet uppstår både i Chrome och IE. I Chrome blir dessutom sökfältet blankt när jag klickar i Till-datumrutan. Märkligt nog tycks det fungera om jag skriver 1865-12-31 som till-datum.

    #319

    Hej.

    Jag ställde samma sökfråga och snävade sedan in på önskat datum ”1900-12-31” utan att få någon krasch, vilket gör mig osäker på vad det är som orsakar felmeddelandet som du får.

    Jag kan heller inte återskapa det blanka sökfältet som du får i Chrome.

    Bra att känna till är att om man klickar på ”sök” efter det att man har snävat in en sökning på datum, så nollställs datumsökningen och man söker återigen på alla årtal, men det har knappast med dina problem ovan att göra.

    Eftersom jag inte kan återskapa felet så tror jag att felmeddelandet kan bero nätverkshicka, tillfällig överbelastning eller dylikt.

    Jonas Ahlberg

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.